torstai 1. marraskuuta 2012

muuttoa, hässäkkää, töitä ja arkea

Eli siis oon ollut aika väsy ja muutenkin menossa koko ajan, muuttanut, tehnyt töitä ja taas muuttanut tavaroita ja järjestellyt yms yms. Jonka takia en ole paljon tännekkään tullut, iltavuorojakin ollut ihan kiitettävästi niin en iltasin ole jaksanut kirjoitella, mutta siis tavarat on kämpässä ja alettiin veljeni kanssa uusien tapettien innoittamana laitella kamoja sit oikeille paikoilleen,mun ja mun veljen huoneet on siis ready ja olkkarikin alkaa olla asuttava paria pahvilootaa lukuunottamatta, hyvässä mallissa siis:) voisin laittaa paria kuvaa tänne vähän viikolta ja uudesta kämpästä, ps.olen huono postaaja tiedän:D muttaku muttaku tämä viikkoinen kiire...noniin selitykset sikseen tässä kuvat:

Ps. sain mun oriflame tuotteet ja pari kuvaa niistäkin:) (ei kaikista)
Ps. otin vähän sellasia pikkukuvia koska pahvilootia oli viel olohuonees:p ja tässä on muitakin kuvia viikolta:)



body shopin hamppukäsirasva, tehokas!

rakeinen pikku simmu, kamparipsarissa.

tolla huulipunalla saa kivasti vaaleampaa jos laittaa vähän(roosahtavaa) ja tummempaa jos sit laittaa enempi kerroksia, kiva tuote:)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti