torstai 22. marraskuuta 2012

Summer great time!

äää mulla on taas kestänyt kirjoittaa tänne mitään joten aattelin tehdä vaihteeks ku on aikaa niin pitkän postauksen ja kertoo mitä mulle kuuluu ja miten mul menee nykyään, Elikkä siis en varmaan oo koskaan sitä oikeestaan suoraan kertonut täällä mutta siis olen tyttö uskovasta perheestä, uskomme siis Jumalaan ja Jeesukseen ja taivaaseen ja iankaikkiseen elämään:) mun uskoni merkkaa mulle tosissaan paljon ja saan siitä valtavasti voimaa ja nykyään myös rohkeutta ja halua kohdata uusia ihmisiä:) Mun perhe on mulle erittäin tärkeä ja ystävät ovat mulle kans erittäin tärkeitä<3 Olen sellainen taivaanrannanmaalari ja jos ei tarvis tehdä töitä muuttaisin jonnekki havajille rantahuvilaan maalaamaan tauluja ja tanssimaan paljasjalkasiltaan rantahiekalle ja kattomaan auringonlaskuja. Olen siis vaatekaupassa töissä ja tykkään muodista ja eri tyyleistä, siinäpä se mitä teen ton rantahuvilan sijasta:) Rakastan kesää, olen kesävauvva, luonnonlapsi ja talvisin ylitarkka kaikesta:D Talvi on silti mulle rauhoittumisen aikaa, varsinkin joulu, sillon mun mieli kerää voimia tulevaan vuoteen ja kevääseen, siihen pieneen auringonsäteeseen joka osuu ikkunaan aina kevään tullessa. Pidän kynttilöistä, tunnelmasta ja ruuasta, varsinkin mausteisesta:) Olen kellofriikki ja koruhamstraaja. En haluaisi olla niin materialisti. Jos nyt saisin päättää minne menisin lentäisin afrikkaan ja ottaisin maksihameeni mukaan ja muuttaisin johonkin kylään tulemaan ei niin materialistiseksi. Siinä mun haave tälle illalle:D nojoo ehkä voisin tän teksin sijasta pläjästä välillä kuviakin, unelmoiden kesästä...
NäNääVoikun tuliliskin kesä taas ja sais mennä ja tehä ja pomppia, mutta onneks siihen ei oo enää ku joku puolivuotta:D Olen siis pieni tyttö rakastavasta kodista joka rakastaa kaikkea kaunista, tällä hetkellä mun fiilis on niin rento et ei huhhu:) Huomenna onkin sitten meidän kirkolla Kokkolan baptistiseurakunnassa,johon siis kuulun, nuortenilta klo 20.00, luulin et se on seitsämältä mut siis vähän myöhäsempi ajankohta:) minä ja ystäväni Hanna ollaan keittiöllä, tulkaas maistahaa mitä ollaan kokkailtu;)voisin vielä laittaa teille kuvia kämpästä ku nyt täällä on paikat vähän kivemmin:) ää oikeesti rakastan kesää ja oispa jo kesä!<3 sitä odotellessa.:)


Siellä meidän kanaset paistuu namnam:)




 Siinäpäs oli mun fiilistä:) tää päivä on mennyt oikeen hyvin, kotona ja töissä mutta aikalailla rennosti, hyvällä mielellä, huomista odotellessa!! Nyt tämä tyttö hipsii nukkumaan ja suihkun kautta tiesti, hyvää yötä kauniita unia ja tavataan ehkä huomenna!;) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti