torstai 20. syyskuuta 2012

lovely day, lovely peoples

Aamulla heräsin ystävieni ihanan ihaniin tekstiviestipiristyksiin ja pakkokai ne oli sitte lukea.. No ei siinä sitten enää auttanut ku nousta ylös ja laittaa ittensä kuntoon ja hakea ne ihanaiset ruokkikselle:p

Meijänhän tosiaan piti mennä salaatille mutta jostain kumman syystä löydettiin ittemme mäkkärin pöydästä ahmimasta, (yllätys yllätys) mutta syyhän oli onneksi ajanpuute, ei kerennyt muuallekkaan. Alkupäivän sit tytöt oli koulus ja mä leikin mun suloisen siskontyttöni kanssa:) söpö lapsonen<3

 Noo sit ne kaksi pölytoosaa ( mun ruokkistytöt juulia ja saara) päättivät tulla meille ja mentiin ulos ja vähän kuvaileen:) tässä siitä vähän materiaalia:
                                                                                                                                                           
Elikkä tällaista oli päivän materiaali:) loppupäivästä matka ajautu sit vähän isommalla porukalla grillille, siitä porukasta en ehtiny enkä sitten enää jaksanukkaan ottaa kuvia.. huomenna on tiedossa jotain tosi tosi jännittävää ja saatte varmasti kuviakin enemmän:)














Julppu on ihana<3 ps. Tilasin sellasen jumpsuitin ja mulla ei oo sellasta koskaan ollut( oon vähän jäljessä:p), mutta mun oli pakko koska se näytti niiiin rennolta! Nyt vaan ootellaan millon se tipahtaa postiin, ähh pitäis luopua tästä liiasta materiaalisuudesta, mutta aijon oikeesti vähentää tätä, se on lupaus:) Mutta, Ny jag måste go till sova, good night, hyvää yötä ja kauniita unia! <3

6 kommenttia:

  1. laita se lukijapalkki tänne et sua voi seuraaa ja ota toi robottisysteemi täst poies XD

    VastaaPoista
  2. nii ja sitä wiewä että iihaniiaaa kuvijaaa ja ja ooksie käyttäny saaran kameraa? ja hohoho bongasin jonin auton ;>

    VastaaPoista
  3. haha!:D jep! en viittiny punton kaa;) ja juu olen käyttäny, emmä olivia ossaa:D haha
    autat mua joskus nähää! täänää muru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joops jops autannn jees ja btw mua kiinnostaa hikkenä et mitä materiaaliii tänäään wohohoh

      Poista
  4. Ihana blogi! Alan kyllä varmasti vakkari lukijaks! <3

    VastaaPoista