tiistai 25. syyskuuta 2012

hiukset

Kerron vähän jotain mun hiuksista, mitä niille on vuosienvarrella tehty ja miten niitä hoidan, lempituotteeni ja miten niitä laitan:) Saatte aluks pari kuvaa mun vakkarituotteista, joihin oon ihan rakastunut:
Bioplus hiuksia vahvista shampoo ( joka siis tehostaa hiuspohjan verenkiertoa ja sillä tapaa kasvattaa ja lisää hiuksia) Oon ite ainaki nyt parin viikon säännöllisellä käytöllä huomannu että hiuksia tullu lisää ja kasvattanu paljon. Ihana tuote, suosittelen. Laivalla hinta: 11,90 normaalisti 13,90   









bed headin dump blond hoitoaina huoltaa blondattuja ja raidoitettuja blondeja hiuksia, tuo tuoksu on aivan ihana ja muutenkin tosi silottava ja hyvä tuote. Ostin laivalta hintaan n. 18 e. Muissa kaupoissa taitaapi olla jotai vähän yli 20 e.

6 crush wondermask tehohoito, tämän hintaa en tiedä, äiti hankkinut. Tuoksu on raikas ananas ja tosi suloinen, silottaa välittömästi ja tekee todella pehmeät hiukset.

Hiussuihkeet ja seerumit: Bed Head after party silottava ja pörröisyyttä poistava hoito voide. Gliss suihke, silottaa ja hoitaa vaurioituneita hiuksia. Tresemme lämpösuojasuihke, sekä WWW infinite silkkitipat, joita käytän latvoihin.


Blondit hiukset olen omistanut n. 7kk, sitä ennen oon ollut aikalailla tummanruskea hiuksinen tai jotain siltä väliltä, mulla on ollut vähän kaikenlaista tukkaa: vaaleanruskeaa, punaista, oranssia, mustaa, tummanruskeaa ja nyt tää blondi. Eniten tykkään ehkäpä tästä:) Kauhein hiusvaiheeni oli se kun aloin blondata, juuri meni ihan lähes valkoiseksi ja latvat olivat ruskeat, ei kovin nätin näköistä siis. Sain kuitenkin äitini ja ystävieni avulla hiuksistani viimein vaaleat ja olen tyytyväinen:) Tässä joitain kuvia hiusvaiheistani:








Kuvien laatu ei nyt oo oikeen mikään maailman paras, mutta siinä nyt oli kuitenkin kuvia mitkä löysin koneelta ja mitä oli kännykällä otettu:) 



Tässä nyt vielä muotoiluraudat jota käytän: Revlonin muotoilu/suoristusrauta ihan ykkönen, ollut käytössä jo aika kauan, hinnasta ei tietoakaan, äiti tilannut stockalta alesta:) Sekä corioliksen puikkokiharrin, pearl wand, tosi kätevä ja kauniita kiharoita luova kapistus:) Laineita teen tuolla Revlonin muotoiluraudalla, jolla saa aikas kivasti niitäkin.


5 kommenttia:

  1. minkä ikänen oot, ihan mahtavia kuvia !

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi! Ja juu nätti tyttö oot ja ihunat kutrit :D:) voisit kyl postata vähän useemmin ;))

    VastaaPoista
  3. Miks et postaa? :))

    VastaaPoista
  4. Postaan tänään:) ei hätää! ja oon ollu vähän aikaa postaamatta sen takia koska olin sellases tapahtumas josta kuulette sit postaukses lisää:) ja sen jälkeen ihan vaan sen takia koska en oo kerenny ja jaksanu, mutta nyt postaan!:)
    ja kiitos vielä !!:)

    VastaaPoista